>ESKİ YÜNLERDEN HIRKA

>Bir kaç yıl oldu bu hırkayı öreli bir kısmı evdeki artan yünleden çoğunluğunu ise dar gelen bir kazağı sökerek yaptım..

Etek uçlarına ve kol kenarlarına hanım dilendi bey beğendi örneğini koydum diğer kısımları ise dolgu boş şeklinde tığ ile yaptım düğmeler ise çok daha eski böylece evdeki giyinlemeyn kazağı ve artık yünleri değerlendirmiş oldum…

Ellerime sağlık güle güle kullanayım….

Posted by Picasa
This entry was posted in elişi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >ESKİ YÜNLERDEN HIRKA

  1. >TABLO GİBİ OLMUŞ GÜLE GÜLE GİY GÖREN BİR KERE DAHA BAKACAK O KADAR GÜZEL Kİ

  2. NzN says:

    >Ellerine sağlık hakkatten…Ben bakıp bakıp iç çekiyorum böyle şeylere ancak. Sadece metrelerce düz örgü yapabiliyorum o kadar!! 🙂

  3. fatosla says:

    >Ellerine sağlık o kadar güzel olmuşki Harikaiyi günlerde kullan canım

  4. >Yıldızcım ellerine sağlık güle güle kullan.CCanım son şiirimi okumadınmıSevgilerimle

  5. Kbr-Bhdr says:

    >çok güzel olmuş canım ellerine sağlıkk:)) çekilişimm var beklerimm:)

  6. evra ile says:

    >çok güzel bir hırka olmuş güle güle kullanın…. sevgiler

  7. Hobicell says:

    >Canım, maharetli arkadaşım, kalp kalbe karşı diyerek sana yorum yazıyordum tam, senin bana yolladığın anda ama o sırata bağlantı gitti, bende artık yemek zamanı dieyrek bir daha açmadım, ancak şimdi açıyorum. Çok şık olmuş gerçekten ya, ne kadar renkleri uyumlu olmuş. Ellerine emeğine sağlık. Sende daha kimbilir ne cevherler var.

  8. MÜNSTER says:

    >Evet, evet kesinlikle ellerinize saglik… Iyi günlerde kullanin… Sahane olmus…. Sevgilerimle, iyi geceler…

  9. >ellerine sağlık kot pantalonla inanılmaz şık olacak bu hırka bayıldım .içindeki renklerde thşörtlerle süper sağlıkla giy canım.zebra kekinde muhteşem görünüyor ellerine sağlık

  10. >Elinize sağlık, çok severim bu tarz hırkaları, sevgiler:)

Leave a Reply

