>BEKAR YEMEĞİ

>Akşam ben den önce işten eve gelen oğlum açlıktan gözü dönmüş olacak ki dolapda duran yemek tenceresini görmeyip ( yuuuhh ) aç kaldık düşüncesiyle bize yemek yapmış :))

Posted by Picasa
Resimde gördüğünüz gibi tam bir bekar yemeği daha sonra ketçap , mayonez ve cola eşliğinde aileye servis edildi…. ( biri şu çocuğu mutfaktan çıkarsın )
Afiyetle yedik pek sağlıklı bir menü değildi ama bu akşamda rıskımız bumuş :))
Ellerine sağlık canım :))
This entry was posted in yemekler. Bookmark the permalink.

7 Responses to >BEKAR YEMEĞİ

  1. >Ne güzel yapmış içte annesi.Yıldızcım bende bir gün hastaneye gitmiştim benim oğlumda makarna yapmıştı paylaşmak istedim.Sevgilerimi bırakıyorum canım iyi hafta sonları.

  2. bilge says:

    >aferim oğluma bak başının çaresine bakmış yinede bu annelerede iyilik yaramıyorki))))))inşallah yıldızcığım gelmeyi çok istiyorum sevgiler…

  3. bahar says:

    >yazının başlığını okuyunca bekarlığa veda yemeği sandım :))afiyetler olsun..

  4. nohut oda says:

    >afıyet olsun..aferın ama düşünmüş yapmış ne güzel..

  5. zühra says:

    >Merhaba. Oğluşunu tebrik ediyorum. Oturup seni de bekleyebilirdi. Ama günü kurtaracak ve size servis yapacak kadar becerikli . Bakalım bizimkiler yapabilecek mi böyle şeyler.

  6. >Bu çocuklar bir alem yahu :)) Nasılda yapmış öyle.Afiyet olsunA.B

  7. >Helal olsun..Kardeşim bunu bile yapmıyor, aç bir şekilde bizi bekler (annnem ve ben)

Leave a Reply

