>LOKMA

>Günler nasılda geçiyor 3,5 10 derken dün rahmetli annem için 40 lokması  döktürdüm….
Pek kolay olmadı alışmak çok zor yine duygularım depreşti…..

Hiç aklımdan çıkmıyor, hep dualarımda, gülleri çok seven canım anneme Allah cennetinde gül bahçeleri içinde mekan nasip etsin….

This entry was posted in hamur işleri, Oradan buradan, Tatlılar. Bookmark the permalink.

22 Responses to >LOKMA

  1. >Allahtan rahmet diliyorum. Cok zor olsa gerek. Rabbim sana ve ailene sabir versin. Hollandadan sevgiler.

  2. sevda says:

    >sabır diliyorum arkadaşım.ALLAH dualarını kabul etsin.sevgiler.

  3. Lezzete Dair says:

    >Günler geçiyor.hiç geçmiyecek sanırken:(Rabbim mekanını cennet eylesin anneciğinin.

  4. >mekanları cennet olsun tüm uğurladıklarımızın,Rabbim kabul etsin inş. ellerine sağlık canım .

  5. Sevil says:

    >Amin bir tanem rabbim mekanını cennet eylesin.Allahım sana ve tüm sevenlerine sabırlar versin bu arada sevgili benhurum ayşenciğiminde annesi de vefat etti.onu en iyi sen anlarsın …

  6. papatya68 says:

    >Amiiiin canım Rabbim acılarını hafifletsin senin anneciğine de rahmetini bol eylesinlokmalar harika görünüyor Allah kabul etsin

  7. >Mekanı cennet olsun inşallah Allah sabır versin.

  8. derya says:

    >Canımmmm Allah kabul etsin.Anneciğinin mekanı Cennet komşuları Melekolsun öpüyorum.Laleye bayıldım:))

  9. >Arkadaşım Allah kabul etsin,Nurlar içinde yatsın anneciğin.Kocaman öpüyorum.sevgilerimle…

  10. >Yıldızcım nur içinde yatsın cennet mekanları olsun sizlerede Allah uzun ömürler versin sevgiler…

  11. derya says:

    >Amin.. Allah kabul etsin… Mekani cennet olsun allah geride kalanlara sabir versin…..

  12. Pastane'den says:

    >okurken o kadar olmuş mu dedim:((bize günler geçer sizlere Allah sabır versinnur içinde yatsın anneciğinmekanı cennet olsun,Allah sabır versin

  13. ada ve deniz says:

    >Allah kabul etsin. Alışılmaz sanırım bu duruma

  14. >Allah kabul etsin, mekanı cennet olsun. Sanada sabırlar diliyorum. Sevgiler…

  15. nilerk says:

    >Anneciğine Allahtan gani gani rahmet dilerim.Mekanı cennet olsun.Sana da sabır versin rabbim ferahlık versin gönlüne…

  16. >Allah rahmet eylesin canım.Nur içinde yatsın:(

  17. >canim anneciginin mekani cennet olsun insallah…..optum..

  18. >Ablacımm Allah kabul etsin..ruhuna değsin anneciğinin..mekanı cennet olsun , nur dolsun inşAllah..

  19. Serap says:

    >Allah kabul etsin, mekanı cennet olsun. Size de sabırlar diliyorum. Sevgiler.

  20. yedirenk says:

    >CANIM BAŞIN SAĞOLSUN.ANNECİĞİNİN MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH.ALLAH SABIR VERSİN SANA İNŞALLAH….

  21. >ALLAH kabul etsin canım Anneciğin nur içinde yatsın sizlerede sabırlar versin sevgilerimle

  22. yeşim says:

    >Allah kabul etsin nur içinde yatsın anneciğin canım…Rabbim sabırlar ihsan eylesin…

Leave a Reply

